Kompozycje

„Preludium i fuga” na wiolonczelę solo (1991)
„Trzy obrazy z życia mysikrólika” na flet, obój i fortepian (1993)
„Śpieszmy się kochać ludzi” – cykl pieśni do wierszy ks. Jana Twardowskiego, na sopran solo, chór żeński, flet, kwartet smyczkowy i fortepian (1993)
„Delikatne Potwory z Głębin” na flet, obój i fortepian (1993)
„Preludium” na fortepian solo (1994)
„Asperges” na chór mieszany a cappella (1994)
„Piosenka nad piosenkami” na chór mieszany a cappella do tekstu Edwarda Stachury (1994)
„Koncert chromatyczny nr 1” na flet koncertujący i orkiestrę kameralną (1994)
„Toccata” na klawesyn i perkusję (1995)
„ARCHE” na flet i fortepian (1995)
„Nous sommes de l’obscurité” na obój, klarnet, fagot i fortepian (1996)
„Suita intymna” na flet i wiolonczelę (1996)
„Moto perpetuo” na kwartet smyczkowy (1996)
„Exorcizo te” na sopran, wiolonczelę, perkusję i fortepian (1996)
„Tothem” na sześć wiolonczel i perkusję (1997)
„Dziewiętnaście kluczy” na wiolonczelę i fortepian (1997)
„Msza Polska według x. Jana Twardowskiego” na czworo solistów, chór mieszany i orkiestrę kameralną (1998)
„Sonata” na skrzypce i fortepian (1998)
• Muzyka do sztuki „Czarownice z Salem” Artura Millera w reż. Janusza Kijowskiego (1999)
• Kantata „Pieśń Świata” na chóry czterech religii (katolicki, żydowski, prawosławny i protestancki), sopran i orkiestrę symfoniczną (2000)
• Muzyka do sztuki „Szwagierki” w reż. Michała Znanieckiego (2000)
• Muzyka do sztuki „Piękny widok” Sławomira Mrożka w reż. Janusza Kijowskiego (2001)
• Muzyka do filmu „Kameleon” w reż. Janusza Kijowskiego (2001)
• Muzyka do spektaklu „Mamy świętego Mikołaja!” (2001)
• Muzyka do paradokumentalnego filmu „Z góry widać więcej” (2002)
• Muzyka do spektaklu teatralnego „Lis Przechera” (2002)
• Muzyka do spektaklu teatru telewizji „Piękna Pani Seidenman” w reż. Janusza Kijowskiego (2003) (nagroda za muzykę na festiwalu „Dwa Teatry” w Sopocie)
• Muzyka do sztuki „Romeo i Julia” Williama Shakespeare’a w reż. Piotra Szczerskiego (2003)
• Muzyka do filmu „Dziupla Cezara” w reż. Wojciecha Adamczyka (2004)
• Muzyka do sztuki „Palec Boży” w reż. Jerzego Bończaka (2004)
• Muzyka do sztuki „Smutna królewna” w reż. Pawła Aignera (2004)
• Muzyka do filmu „Tango z aniołem” w reż. Tomasza Koneckiego i Jarosława Marszewskiego [wspólnie z Pawłem K.DWOOBem Stankiewiczem] (2005)
„Misterium Iniquitatis” – oratorium z librettem Romana Kołakowskiego na solistów, chóry i orkiestrę symfoniczną (2005)
„Motus” na flet, klarnet, waltornię, skrzypce, wiolonczelę i fortepian (2005)
„Quem Quaeritis – Misterium Drogi Krzyżowej” – oratorium z librettem Romana Kołakowskiego na 16 wokalistów-aktorów, sopran, mezzosopran, baryton, chór, zespół instrumentalny i orkiestrę symfoniczną (2006)
• Muzyka do Tango-operity „Szare kwiaty” do słów Romana Kołakowskiego (Teatr Syrena 2006)
• Muzyka do musicalu „Straszna gospoda” w reż. Jana Szurmieja (2007)
„Polonia Semper Invicta” – oratorium rockowe o tematyce historycznej (2008)
• Muzyka do przedstawienia „Mistrz i Małgorzata” w reż. Janusza Kijowskiego (2008)
• Muzyka do filmu „Lejdis” w reż. Tomasza Koneckiego (2008)
„Mysterium Crucis – Siedem Ostatnich Słów Chrystusa na Krzyżu” – oratorium na solistów, chór mieszany i orkiestrę (2009)
„Zwierciadło Europy” – oratorium z librettem Romana Kołakowskiego (2009)
• Muzyka i aranżacje do musicalu „Kompania Dropsa” w reż. Marcina Kołaczkowskiego (2009)
„Narvik. Pierwsze zwycięstwo” widowisko historyczne do słów Romana Kołakowskiego (2010)
• Rock Opera „Krzyżacy” na solistów i zespół rockowy (2010)
• Opera „Dzień Świra” do libretta Marka Koterskiego na solistów, chór mieszany i orkiestrę symfoniczną (2012)
• Muzyka i aranżacje do przedstawienia „Ach, Odessa Mama!” w reż. Jana Szurmieja (2012)
• Muzyka do spektaklu „Matnia – Sprawa Elbląska” w reż. Rafała Matusza (prapremiera 5 września 2014,  Teatr im. Sewruka w Elblągu)
• Utwory na płycie Mirosława Czyżykiewicza pt. „Odchodzę Wracam” (Warner Music premiera listopad 2015)

 

Hadrian Filip Tabęcki „Motyw Gór” z filmu „Z góry widać więcej”

Dodaj komentarz