Szczegółowy wykaz pieśni, piosenek i songów oraz ich współautorów znajduje się tutaj.
• “Preludium i fuga” na wiolonczelę solo (1991)
• „Trzy obrazy z życia mysikrólika” na flet, obój i fortepian (1993)
• „Śpieszmy się kochać ludzi” – cykl 21 pieśni do wierszy ks. Jana Twardowskiego, na sopran solo, chór żeński, flet, kwartet smyczkowy i fortepian (1993)
• „Delikatne Potwory z Głębin” na flet, obój i fortepian (1993)
• “Preludium” na fortepian solo (1994)
• „Asperges” na chór mieszany a cappella (1994)
• „Piosenka nad piosenkami” na chór mieszany a cappella do tekstu Edwarda Stachury (1994)
• „Koncert chromatyczny nr 1” na flet koncertujący i orkiestrę kameralną (1994)
• “Toccata” na klawesyn i perkusję (1995)
• „ARCHE” na flet i fortepian (1995)
• „Nous sommes de l’obscurité” na obój, klarnet, fagot i fortepian (1996)
• „Suita intymna” na flet i wiolonczelę (1996)
• „Moto perpetuo” na kwartet smyczkowy (1996)
• „Exorcizo te” na sopran, wiolonczelę, perkusję i fortepian (1996)
• „Tothem” na sześć wiolonczel i perkusję (1997)
• „Dziewiętnaście kluczy” na wiolonczelę i fortepian (1997)
• „Msza Polska według x. Jana Twardowskiego” na czworo solistów, chór mieszany i orkiestrę kameralną (1998) do wierszy Jana Twardowskiego
• “Sonata” na skrzypce i fortepian (1998)
• Muzyka do sztuki „Czarownice z Salem” Artura Millera w reż. Janusza Kijowskiego (1999)
• Kantata „Pieśń Świata” na chóry czterech religii (katolicki, żydowski, prawosławny i protestancki), sopran i orkiestrę symfoniczną (2000)
• Muzyka do sztuki „Szwagierki” w reż. Michała Znanieckiego (2000)
• Muzyka do sztuki „Piękny widok” Sławomira Mrożka w reż. Janusza Kijowskiego (2001)
• Muzyka do filmu „Kameleon” w reż. Janusza Kijowskiego (2001)
• Muzyka do spektaklu „Mamy świętego Mikołaja!” (2001)
• Muzyka do paradokumentalnego filmu „Z góry widać więcej” (2002)
• Muzyka do spektaklu teatralnego „Lis Przechera” (2002)
• Muzyka do spektaklu teatru telewizji „Piękna Pani Seidenman” w reż. Janusza Kijowskiego (2003) (nagroda za muzykę na festiwalu „Dwa Teatry” w Sopocie)
• Muzyka do sztuki „Romeo i Julia” Williama Shakespeare’a w reż. Piotra Szczerskiego (2003)
• Muzyka do filmu „Dziupla Cezara” w reż. Wojciecha Adamczyka (2004)
• Muzyka do sztuki „Palec Boży” w reż. Jerzego Bończaka (2004)
• Muzyka do sztuki „Smutna królewna” w reż. Pawła Aignera (2004)
• Muzyka do filmu „Tango z aniołem” w reż. Tomasza Koneckiego i Jarosława Marszewskiego [wspólnie z Pawłem K.DWOOBem Stankiewiczem] (2005)
• „Misterium Iniquitatis” – oratorium z librettem Romana Kołakowskiego na solistów, chóry i orkiestrę symfoniczną (2005)
• „Motus” na flet, klarnet, waltornię, skrzypce, wiolonczelę i fortepian (2005)
• „Quem Quaeritis – Misterium Drogi Krzyżowej” – oratorium z librettem Romana Kołakowskiego na 16 wokalistów-aktorów, sopran, mezzosopran, baryton, chór, zespół instrumentalny i orkiestrę symfoniczną (2006)
• Muzyka do Tango-operity „Szare kwiaty” do słów Romana Kołakowskiego (Teatr Syrena 2006)
• Muzyka do musicalu „Straszna gospoda” w reż. Jana Szurmieja (2007)
• „Polonia Semper Invicta” – oratorium rockowe o tematyce historycznej (2008)
• Muzyka do przedstawienia „Mistrz i Małgorzata” w reż. Janusza Kijowskiego (2008)
• Muzyka do filmu „Lejdis” w reż. Tomasza Koneckiego (2008)
• „Mysterium Crucis – Siedem Ostatnich Słów Chrystusa na Krzyżu” – oratorium na solistów, chór mieszany i orkiestrę (2009)
• „Zwierciadło Europy” – oratorium z librettem Romana Kołakowskiego (2009)
• Muzyka i aranżacje do musicalu „Kompania Dropsa” w reż. Marcina Kołaczkowskiego (2009)
• „Narvik. Pierwsze zwycięstwo” widowisko historyczne do słów Romana Kołakowskiego (2010)
• Rock Opera „Krzyżacy” na solistów i zespół rockowy (2010)
• Opera „Dzień Świra” do libretta Marka Koterskiego na solistów, chór mieszany i orkiestrę symfoniczną (2012)
• Muzyka i aranżacje do przedstawienia „Ach, Odessa Mama!” w reż. Jana Szurmieja (2012)
• Muzyka do spektaklu “Matnia – Sprawa Elbląska” w reż. Rafała Matusza (prapremiera 5 września 2014, Teatr im. Sewruka w Elblągu)
• Utwory na płycie Mirosława Czyżykiewicza pt. “Odchodzę Wracam” (Warner Music premiera listopad 2015)
• Muzyka, aranżacje i produkcja koncertów i płyty Katarzyny Żak „Bardzo przyjemnie jest żyć” (2016) oraz koncertów “Bardzo śmieszne piosenki” (2017)
• Muzyka, aranżacje i kierownictwo muzyczne spektaklu “WUJEK.81” w reż. Roberta Talarczyka (prapremiera 16 grudnia 2016, Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach, prapremiera wersji Teatru TV 18 grudnia 2017)
• Muzyka do spektaklu Witolda Gombrowicza pt. “Ślub” w reżyserii Michała Znanieckiego (Complejo Teatral de Buenos Aires – premiera 17 marca 2018, Buenos Aires)
• Muzyka i songi do spektaklu Teatru Telewizji “Okno na tamtą stronę” Władysława Szlengla w reżyserii Artura Hofmana (2018)
• Muzyka do spektaklu Teatru Polskiego Radia “Tuwim – Autobiografia” w reżyserii Janusza Kukuły (2019) – nagroda za Debiut Teatru Polskiego Radia “AOJDE 2019”
• Muzyka symfoniczna do widowiska telewizyjnego “1920 – Wdzięczni Bohaterom” w reżyserii Bolesława Pawicy – Stadion Narodowy, Warszawa (2020)
• “Struna Światła” – cykl pieśni do wierszy Zbigniewa Herberta na głos aktorki, sekstet wokalny, klarnet i fortepian – Festiwal Twórczości Zbigniewa Herberta “Herbertiada”, Kołobrzeg (2020)
• “Jentl” – muzyka ilustracyjna i songi do tekstów Roberta Talarczyka do przedstawienia w Teatrze Żydowskim w Warszawie (2021)
Hadrian Filip Tabęcki “Motyw Gór” z filmu “Z góry widać więcej”